zondag 1 september 2013

Dag 1










Regendruppels op autodak
In het fotoblad Digifoto St@rter nummer 3 zag ik de kreet 365-dagenproject weer eens voorbij komen.
Is dat iets, een jaar lang elke dag een foto maken? Ja, dat is een leuk project.
Is het iets voor mij? Nee, waarschijnlijk niet. Ik ben wel vaker heel erg enthousiast over dingen doen, maar luiheid of een plotseling gebrek aan interesse (of enthousiasme) zorgen er voor dat ik leuke dingen nooit lang doe.

Toch begin ik aan dit project, om mezelf er toe te dwingen iets serieuzer te worden met fotograferen en om mezelf een spreekwoordelijke schop onder de kont te geven als het aankomt om datgene af te maken waar ik mee ben begonnen.

1 opmerking:

  1. Zo mag ik het horen Leo Zet hem Op!! je kan het! en ik herinner je er wel aan wanneer je een inkak momentje hebt!.

    Greets. :)
    Wen

    BeantwoordenVerwijderen