donderdag 19 december 2013

Dag 110

Glazen bakje

3 opmerkingen:

  1. Ah bah...... de walgelijke vercommercialisering van mensen in nood. Bedrijven kunnen via deze zogenaamde humane actie veel goedkoper adverteren dan via andere media zoals kranten en radio/tv. En dan de zogenaamde leuke dj Chiel. Walgelijk mannetje. Het geweten van de natie liet zich bevredigen voor de nationale radio....niets is meer heilig. En de massa's die hier achteraan lopen. Mag er een lading bacteriën in dit huis gedumpt worden zodat ze zelf van hoogoplopende racepoep de actie moeten staken. Ik heb gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zijn exact mijn gedachten over deze hele hype, maar helaas ben ik weer eens de enige op de afdeling die er zo over denkt.
    In het land der blinden ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb net uw linkje gekeken. En hoewel ik niet met alles eens ben met heer Hans, kan ik me voor een groot deel vinden in zijn statement. En blijf vooral éénoog. Want éénoog ziet meer dan geenoog en er zijn al meer dan genoeg geenogenaren in deez' wereld. Daar worden we dagelijks mee geconfronteerd, tot mijn niet aflaten grote verdriet in deze. Maar Nederland hyped (nieuwe vervoeging of zelfs nieuw werkwoord??) Net zoals het dictee. Kan nog steeds niet begrijpen dat heer Koot zich hiervoor heeft laten misbruiken. Volgens mij had hij absoluut goede intenties maar toen enkele collega's van mij vol trots begonnen te kirren dat ze maar 17 en 20 fouten hadden gescoord, dacht ik..............WAAR IS DOKTER KIPPING?!?!?!?! En Nederland hyped nog steeds door.........zucht.

      Verwijderen